Sista September.

Jag vet inte om det bara är jag, men fytusan vad jag älskar kylan! Det finns inget bättre än när det börjar bli kallt och gå mot vinter! Är ett så otroligt vinterbarn så det finns inte. Jag älskar att få sätta på sig stora koftor, halsdukar, vantar och mössor och bara gå ut och gå ett varv ute och bara mysa. Eller mysa ner sig i soffan med en stor filt och sockar och kolla på tv. Mår så otrligt bra just nu!

Sitter och pluggar samhäll nu, har prov imorn i Demokrati och diktatur och så styrs Sverige och jag säger bara BLÄ, jag tycker verkligen inte om politik eller något som har emd det och göra, så det här är så sjukt tråkigt och svårt att plugga till. Men det är bara att gräva sig ner i bäckerna igen och hoppas på bästa betyg imorn!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0