plommon och plugg

Mamma kom hem med en påse full med plommon förut och jag har nog ätit upp mer än hälften nu, börjar må lite illa. Men dom är så sjukt goda så kan inte sluta äta.
Har pluggat som en häst också, det är så svårt att få ihop bra översikter om romantik, realism och naturalisem så jag vill bara spy på det just nu. Gick så himla bra först men nu går det inte alls, så kände att jag behövde en paus för jag har ju morrondagen på mig också, så det här ska gå ihop!

Skolan gick sådär väldigt fort idag och har en ännu kortare dag imorn men tänkte sitta och plugga lite efter jag har slutat så jag får lite gjort.

Åker hem till alexander inatt igen men tänkte lägga mig vid 22.00 så jag får sova lite innan han kommer så jag inte är sådär halvdöd imornbitti!

Nu ska jag fortsätta och plugga.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

bra emmah! massa update ju :D kul!



men akta dig för plommonen, jag har hört att man kan bli dålig i magen utav dom! hahah ;D

2010-09-14 @ 21:56:54
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0