Onsdag

Är otroligt trött och fryser som en gris idag. Är inte riktigt på topp, mina axlar värker och har jobbig hosta!
Ingen skola idag men har jobbat färdigt några uppgifter hemma, hurra för mig.

Måste erkänna att jag är vädligt svag för sjuka realityserier och har fastnat för Kungarna av Tylösand, Låg och titta på det inatt på kanal5play och bara älskar det! Ikväll kommer ett nytt avsnitt som jag kommer sitta bänkad framför tv:n och se!
Och snart börjar även Paradise hotel och jag kan knappt vänta!
Nästa vecka börjar även Desperate housewives, cougar town och Grey's anatomy herregud vilken tvnörd jag är kommer sitta nerbäddad i soffan varje tisdag och onsdagskväll framöver:)

Tänkte snart göra mig en pastasallad och kolla på en film tills Grey's börjar vid 13.40, mysdag i allra högsta grad!
i eftermiddag kommer Josefin och Tysan och hämtar upp mig sen åker jag ut dit och myser med dom tills Alexander kommer hem inatt ännu mera mys. En mysdag somsagt!


MUMMA


Snygg outfit från i somras!


Kommentarer
Postat av: becca

SV: åh tackar!!

2010-09-30 @ 19:10:18
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0