Freeedag!

Nu är det äntligen helg och det är så otroligt skönt för jag är trött som en häst på den här veckan!
Alexander jobbar natt så jag ska sova i gusum hos pappa med amanda och lisette. men lissan jobbar och kommer inte upp förrän halv 10 och då kommer även Alexander förbi en sväng och pussar på mig innan han åker jobbet!♥

Nyss kom svärmor med och visa deras lilla valp som dom har hämtat idag och HERREGUD jag har aldrig sett en sån söt hund i hela mitt liv! Tyson heter han :)
Så imorn ska vi hem till Alexander och gosa med honom och så vill jag spela Skip-bo! hihi.

Nu ska jag packa ihop lite kläder och sen ska jag nog kära upp till pappa!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Skip-bo e kuul!

2010-09-17 @ 18:11:14
Postat av: Elin

hihi tack :D <3

vad ska ni göra i helgen? :)

2010-09-22 @ 12:51:32
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0