16

Just nu sitter jag med slingor i håret och väntar på att få tvätta ur håret!
Har lekt frisör igår och idag. Igår klippte jag page på lissan och idag har jag färgat mammas hår. Kanske skulle ha blivit frisör ist ;)

Körde med pappa hem idag och skulle gosa med Olle, men Olle har kommit in en period där jag är livsfarlig så han gråter som en gris så fort jag petar på honom och det gör mig jätteledsen för jag är så himla gosig när det gäller han och Hugo. men såäre!

Nu sitter jag och kollar runt lite på internet efter lite snygga kläder och skor, men är inte säker på om jag ska beställa eller om jag ska handla på stan nästa helg jag fårse!

Såhär ser min lillebror ut när jag är bär honom och där är han som lugnast!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0