30

Idag är det morsdag och mamma har fått jättefina örhängen av mig i present :) Älskar min mamma ♥

Har haft en såndär bara perfekt helg!
I fredags var hela familjen samlad hemma hos oss och vi grilla, drack vin och spela partyalias och hade riktigt trevligt! Kvällen avslutades med Dson men Alexander och jag gick hem tidigare och sov :)

Och lördag så var det grillfest hos Christine mycket väldigt trevligt hade vi :) Avslutades också med davidson och vi dansade hur mycket som helst, sen hem och sov för Alexander skulle upp tidigt.

Så nu sitter jag här själv och lyssnar på musik och har städat iordning lite i lägenheten och mitt rum, lyckas alltid med att ha kläder överallt och obäddad säng, men nu är det kalasfint igen!
Har även gosat med mina kattungar som är 3 dagar gamla, hur söta som helst! Har döpt också men det var inte populärt eftersom det inte bara är mina enligt amanda. Men jo dom är mina och dom tycker bara om mig !

Jack och Jones är mina iaf, dom är orangevita och ser precis likadana ut :)

Sitter och lyssnar på vinnarlåten i Eurovision. Och herregud är helt kär i den!

Lena - Satellite



Min fina♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu är det dåligt med uppdateringar :P

2010-06-09 @ 13:27:53
URL: http://angelica-j.blogspot.com
Postat av: Elin

din lilla fuskare! du kan ju inte kolla vem som vinner i förväg ;D jag brukar fårstås göra det med.. men inte den här gången :D

2010-06-09 @ 21:08:09
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0