24 June

Sitter med laptopen iknät idag igen men idag är det desperate housewives ist för musik. Min sötnos ligger och sover brevid mig isoffan.
Vi ska snart åka till stan. Jag ska klippa mig :( Och Alexander ska kolla på mobil .

Har haft en jättemysig och fin vecka ute i skeppsgården helt själv med mitt hjärta. Vi har solat, myst, grillat och varit ute på skön hur härligt som helst!

Imorn är det midsommar afton och den ska vi fira med Elin och peter mf. Tror det kommer bli en hellyckad dag!
Tyvärr så har ju ela dissat oss men jag älskar henne ändå :)

Nu ska jag fixa ihop det sista väcka alexander så vi kan åka!

Och förresten så har jag de två bästa vännerna i världen och världens finaste pojkvän!♥

Puss!






Kommentarer
Postat av: simon

emmah, vad gör du? hur mår du? varför uppdaterar du aldrig längre? skärpning!! :D

2010-07-14 @ 11:45:46
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0