Sur.

Precis just nu i denna sekund så känns precis allt bara BLÄ! Skolan bråkar csn bråkar busskortet bråkar hostan bråka, allt vill bråka med mig idag!
Så så sjukt pesimistisk till allt och sur den här dagen kunde nog inte sluta sämre.
Ska till sklan imorn och försöka ordna med busskortet men kommer säkert inte få åka med till sörping och jag tänker inte betala det kan dom glömma. Csn hoppas jag är fixat tills på fredag och hostan ska vara över tills imorn.
Tur att det finns människor som man kan avreagera sig på även om det blir lite synd om dom, men det har verkligen behövs idag.

Ska sitta och prata med fina en stund och sen slänga mig i säng och kolla O.C och hoppas på att få sova lite inatt.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0