Jag tänker på dig ibland.

När jag vaknade idag mådde jag faktiskt mycket bättre! hostar fortfarande och nyser hela tiden men har inte ont någonstans och det är ett stort plus! Tyvärr har jag smittat josefin så nu är hon sjuk stackars :(

Åkte in till stan en sväng igår men det var så sjukt mycket folk och vi var inte på topp så vi gick en snabbis och sen åkte hem. Ska in imorn om josefin hinner bli helt frisk som jag verkligen hoppas!

Har precis duschat och ska snart fixa iordning kläder och sen ut till skeppsgården igen, mitt andra hem. Känns som jag bor i en väska haha.

Puss!


När jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring men även inbitna lögnare har sin charm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0