In your face Antwon!

Är sjuk och det är så jävla tråkigt och jobbigt så jag vet inte var jag ska ta vägen! Har luftrörskatarr, ont när jag andas och har svårt att andas inte roligt alls.
Och det kom så lagom till Augustifesten och sista veckan på sommarlovet.
Jag tror nog jag trotsar min sjukdom och går på rixfm ändå!

Nästa veckan börjar skolan det ska bli ganska skönt att komma tillbaks till vardagen. Sista veckorna har inte blivit så mycket kul pga vädret. Men har haft roliga helger med fint folk! :)

Nu ska jag ta en cigg och dricka lite kaffe med Josefin sen blir det nog en dusch!

Puss!


Why??????????????
varför klippte jag av mig mitt hår?


Kommentarer
Postat av: Elin

för att det ser bra mycket fräschare ut när det är klippt och inga fula toppar :P

2010-08-19 @ 15:49:35
URL: http://ejjson.blogg.se/
Postat av: ela

för att du är så snygg i kort hår ;P

2010-08-20 @ 15:30:03
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0