13

Fy tusan vad jag är dålig på att uppdatera! Jag vet men glömmer bort det hela tiden och lovar att jag ska skärpa mig och så glömmer jag bort det igen hihi. Tur att jag har läsare som tycker om mig så mycket och har överseende med det ;)

Studiedag idag så jag har bara slappat. Alexander åkte till jobbet vid halv 2 och Jossi kom hit runt 2 och vi satt och prata lite och sen åkte vi ner till lilla blå och åt en varsin sallad och bara myste!

Ihelgen har vi firat mitt hjärta som fyllde 22 i torsdag, en trevlig kväll med för många shotkannor!
I lördags låg vi och gosade mest hela dagen och söndag spelade vi volleyboll på dagen och på kvällen kom Jossi hit och vi kolla på Irene Huss.

Imorn är det skola som vanligt men har sovmorron så åker hem till Alexander och sover inatt, han hämtar upp mig efter jobbet, det vill säga runt kvart i 12 och vi är hemma hos han runt halv 1 inatt så kanske ska försöka sova någon timme innan han kommer?

Måste iaf börja packa iordning kläder och skolsaker nu!

Puss!



Kommentarer
Postat av: patricia angefur

Söt!! <3<3<3

2010-12-17 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0