23

Skrev för en stund sen att jag skulle lägga mig men jag ljög. Jag är en ljugapa.
Kan inte sova är alldeles för pigg. Har sovit hela dagen och är jätte pigg på kvällen vilket resulterade i en väldigt uttråkad emmah som har druckit hur många liter apelsinjuice som helst.

Min helg har varit hur härligt som helst. Har varit hos Alexander och bara myst hela helgen.
Och idag stack han till Åland och jag stanna hemma och sov :)

Imorn är det måndag och ny vecka. Alltså är det inte alls långt kvar till sommarlov och herregud vad jag längtar. Hoppas bara på att jag får sommarjobbet annars blir det en väldigt lugn sommar för mig! Annars får jag visa min charmiga sida och hjälpa pappa med barnvakt och klippa gräs och sånt!

Har pratat om min Londonresa idag också och har bestämt att det blir i Juli, är inte riktigt säker på datumet än men det blir iaf  torsdag till söndag i början av Juli :)

Sitter här och absolut ingenting, bara uppdaterar på fbsida och läser lite bloggar, och det är inte kul längre så får nog ara duktigt och lägga mig och sätta igång en film och försöka sova ändå.

Ledig imorn men ska till skolan och lämna lite papper om busskort och så
ledig tisdag också och då ska jag till stan och handla, dubbeltumme!


Kommentarer
Postat av: Elin

vad ska du göra i london? :D eller alltså, något speciellt och med vem? haha, nyfiken eller vad

2010-05-25 @ 18:19:20
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0