London baby!

Nu är biljetterna bokade. Den 15 juli sticker jag till London, hur underbart är inte det?

Jag har lovat mig själv och allt för många andra att jag ska klippa mig imorn och JA jag ångrar det. vill inte klippa mig, hatar att gå till frisören, dom klipper antingen för mycket eller ojämt. men får väl försöka hitta någon snygg frisyr annars blir det bara topparna så det inte kommer att synas :)
Måste hitta ett par fina skor imorn, är inte riktigt säker på vad jag är ute efter men har fått hem lite reklam från Nilsongroup så kommer nog hitta :) Sen får jag se hur mycket nytt jag handlar, rensade och städa min garderob förra veckan och fick fram hur mycket sommarfint som helst, så kanske inte blir så mycket imorn ändå.

Idag har varit en riktigt tråkigig dag har gjort så lite som möjligt. eller iof så har jag städat och tvättat, ganska bra!

Nu ska jag äta en knäcke med massa gurka på. Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0