04

Är sådär sjukt otroligt megatrött ! Somnade runt 18.00 förut och vaknade till nyss. Fortfarande lika trött men mamma kom in och väckte mig så gullig.

- Lilla Emmahlutta du måste vakna nu, det är inte bra att vända på dygnet såhär.
Åh va fin min mamma är, även om jag såg ut som en sur bebis som knappt tittade med ena ögat och sen vände mig om igen och gick upp efter 5 min. Det är nästan så hon förtjänar en puss och en kram!

Snart börjar Desperate housewives och där efter Cougar town. Min vanliga tvkväll.
Blir ett skönt bad efter det och sen in och kolla en film och invänta Alexander som kommer hit inatt ifrån Florens:)

Nu har jag inte mer tid. Hejs !

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är bäst :) ILY <3

2010-05-05 @ 05:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0