03

Idag är det ingen vanlig dag för det är Annas födelsedag hurra hurra hurra !♥

Har verkligen sovit som en gud denna natt, vaknade en gång av att jag frös massor och då hade jag sparkat ner täcket på golvet och misa låg och sov på det och eftersom jag är så snäll så kunde jag verkligen inte ta täcket, så hämtade mitt andra täcke och somna om direkt.

Har börjat fixa mig lite smått och ska snart laga lite mat. Min praktik börjar idag och jag ska vara där halv 2 så fick en ganska lång sovmorgon :)



Du är så mycket bättre än alla andra, sådär bara bäst !♥

Kommentarer
Postat av: ela

du finns alltid när jag behöver dig, älskar dig emmah ♥

2010-05-03 @ 18:06:05
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0