the attention is making me ill.

Eftersom Olle fyller år snart så sitter jag och kollar på leksaker, hittar massor som jag vill köpa, men han biter ju bara på allting så spelar egentligen inte så stor roll vad han får :)

Har hittat en Hugo Boss piké till Hugo som jag bara måste köpa, så perfekt till våran lilla boss och en Levis tshirt till Olle, men det ska dom någon annan dag när inte Olle fyller år bara för att dom ska veta att jag är världens bästa storasyster :)

Kortdag i skolan, bara medicin som alla andra torsdagar, skönaste dagen på veckan. har gått igenom frakturer typ hela dagen.
Bönan och jag kom på förut hur hon ska få Victor att köra sakta eftersom han inte lyssnar på henne när hon bara säger det, lägger upp en video på det imorn, ett gott skratt fick vi iaf !

Sen har jag varit hemma och har tvättat eftersom jag är borta hela helgen och ska festa en av dagarna så behövs det mycket kläder ! Kommer spendera hela helgen i stan hos Syster och Linus eftersom han har fyllt år så ska vi fira honom, imorn blir det hemmakväll med god mat och så ska vi spela Buzz som jag är bäst på och på lördag blir det en riktig krogrunda, me like !

Snart ska jag ta ett bad sen ska jag lägga mig tidigt ikväll ska upp vid halv 6, inte jag gillar så mycket !

Vid den här tiden för ett år sen låg jag lite sådär halvborta och med smärta i handen som inte var av denna värld och försökte sms med vänster handen haha, var riktigt handikappad under de veckorna jag var nyopererad. får se om det blir andra handen med !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0