Sitter och pillar lite med nervcellerna, det var dags att byta myelinskida.

skämt åtsido försöker få ihop en bra text om nervcelles uppbyggnad för de som inte läser medicin och inte vet sånt, inte helt lätt.

Känner mig inte på topp just nu, röksuget är fruktansvärt men jag ska inte röka, tuggar tuggummi hela tiden och äter äpplen och päron för att inte äta godis eller massa annat. Kom på förut också att jag inte har ätit godis på väldigt länge och har inte sug efter det, ganska skönt ja.
Har åter igen fått benhinneinflammation OM jag blir trött på denna jävla kropp. Men imorn får benet ge sig jag ska springa.

Fick VG på min novell jag lämnade in i måndags I svenskan och fatta om jag blev paff, jag tyckte inte alls jag skrev bra, sa Till Bönan flera gånger att det skulle bli skitdålig och bara skratta åt mig själv. Men titt så bra det gick, heja mig !

Åker tidigt imorn igen så ska snart slänga mig i sängen och se en bra film. Ska bara måla naglarna först.


Känner mig lite careface just nu, typ som på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0