how the fuck.

Hemmakväll eller hemmafest?`det är den stora frågan just nu. Är ganska sugen att följa med mickan för det kommer säkert bli kul, men om jag är pepp på alla som kanske kommer vara där? Nej inte så värst faktiskt.
Och sitta hemma är ju skönt, men jag vet att jag kommer bli helt sjukt uttråkad och bli galen här hemma.

Ska in i duschen och vänta på svar från ela så får vi se sen hur jag gör !

Och OM  jag ska dit, vad fan ska jag ha på mig?

- playsuit?
- transparent blus och jeans?
- Lackleggings, linne och kavaj?
- nitleggings, linne och skinnkavaj?
- leggings med ringar på, tshirt och kritstreckrandigkavaj?
- Jeans, spetslinne och skjorta?

- Jeans, spetslinne och magtröja ?
- Svartaleggings, bustier och vit skjorta ?

Har en känsla av att jag kommer ha leggings på mig iaf.




Kommentarer
Postat av: E

vart är festen? :)

2010-03-05 @ 17:23:45
Postat av: Anonym

Vem undrar ?

2010-03-05 @ 23:52:05
URL: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: Anonym

din mamma

2010-03-06 @ 15:13:57
Postat av: Anonym

jaha va trevligt

2010-03-06 @ 16:50:31
URL: http://angefuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0