Cause you always knew.

Har proppat mig full med panodil nu, så mår lite bättre. Men det blir ändå sängläge hela kvällen, det är ju flera program som jag ska se idag, först dating in the dark, desperate housewives och cougar town !

Imorn är det sköndag iskolan, det är projketredovising så ska bara sitta och lyssna på fyra st och sen hem ganska skönt med tanke på hur jag mår.

Igår var jag barnvakt åt finaste lillebror, som är så busig hela tiden och kan snart gå själv :) han har haft vattkoppor så är helt ärrig på hela kroppen stackarn, vi gick ut och gick en promenad lekte med allt som gick och hitta i hans rum och kasta boll, han tycker det är jätte kul och kasta boll, största leendet på honom när man gör det ! Han fick tag i min mobil och trodde det också var en boll och kastade iväg den ganska hårt, så nu är den ännu mera trasig. En mysig dag helt enkelt.

På kvällen var det dans, blev en hel del snurrande så jag höll på att svimma för jag blev så yr haha, sen kom syster och hämta mig, och hon jag och lina åkte hem till Lis och Linus i stan och åt massa gott, spelade buzz flera gånger, jag vann varenda gång så dom ville inte spela tillslut :(






En av de finaste på jorden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0