30

Inte helt frisk än men på bättringväg :)
Sitter hemma hos syster i stan och bara njuter av sällskapet!
Förutom från bebis (lissans katt) som verkligen inte tycker om mig och sitter med mördar blick och attackar mig om vartannat!

Blev ingen skola idag heller, men imorn är jag tillbaks som vanligt.


Snart är det påsk och den ska firas på olika ställen,
På fredag ska jag med pappa och den sidan till Inger (låtsas mormor) och fira där, lördag blir det hos Lissan och söndag hos mamma

Har rökt lite mer än som var tänkt den här helgen men jag har köpt massa tuggummin och fruk, så jag är igång igen, snart så då är jag rökfri!


Sitter på Lissans balkong, det är 17 grader och jag avnjuter min eftermiddags cigg, livet är underbart :)






Och fortsätt att rösta :)


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging, hur mår du? :)

2010-03-31 @ 21:21:47
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt att höra. jag mår kalasbra, är ju bara två dagar kvar tills lisa och co kommer och hälsar på. länge sedan vi hördes nu..

2010-03-31 @ 21:40:49
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0