28

Och vad har jag gjort för att förtjäna att min nagel bara helt plötsligt gick av?

Har haft en super helg !

Fredags åkte jag in till stan med kära syster, vi kom hem ganska sent eftersom hon jobbade till nio. Vi lagade mat och spela buzz, och helt plötslig var klockan 2 och då kände Emmah att hon var tvungen att sova, så hon somnade.

Lördags blev väckt av fina syster som hade gjort våfflor åt oss, hur söt som helst är hon :) Sen fixa vi till oss lite och åkte till åby och hämta deras bil som har varit på lagning, och Lissan och Linus blev helt till sig när vi hade hämtat den för dom har inte haft någon stereo i den bilen dom har använt under tiden. Och eftersom Linus är en ljudtävlings människa så har han ganska bra ljud i bilen och mina öron klarade inte av det obeskrivligt löjligt höga ljudet dom promt skulle ha på till linköping, så jag satt där bak och höll för mina öron, vad jag klarar av det är ganska imponerade.

Köpte Olles present i linköping, en svart tshirt med han den svarta gubben i starwars vad han nu heter. Jätte gullig är den.
Lisette köpte skor, och hon har så små fötter så när hon pröva ett par skor såg det så roligt ut och jag satt och asgarva. Hon är ju så lång och har världens minsta fötter haha :)

Kom hem till viken vid fem i halv nio sådär precis lagom tills det var dags att släcka, så jag tog fram löjligt mycke ljus och satte ut lite överallt, hällde upp en bad och låg där i nästan en timme och sippra vin för att ha något att göra under tiden.

Sen var klockan helt plötsligt tio och jag blev ganska stressad för jag skulle ju gå ner till davidson vid kvart i elva och möta upp Elin och alla som var med henne, så gick väldigt fort att dricka och fixa mig, men jag hann ner ändå snabb som jag är !

Hade superkul iaf, en lyckad kväll ! :)

Tänkte gå ut och springa sen om jag orkar annars tar jag en powerwalk, det är SÅ skönt ! Sen kanske mami och jag ska på bio ikväll annars så ska jag ligga hemma och kolla på tv, Det är ju Johan Falk ikväll - glöm inte det anna !

Jag skriver "ganska" ganska ofta har jag märkt.








Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: så lite så :)

åh taack!

2010-03-28 @ 23:08:38
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0