24

Hej och hå håller på att fixa mig för att åka till skolan. Kort dag idag har bara två historia lektioner sen slutar jag och OP07 är på praktik så vi är inte mer än 6-7 pers på historian, ganska skönt ibland.

Har rökt nu och ska inte röka mer på hela dagen, kommer bli tufft men jag är tuffare och kommer klara det!
Åker till gymmet efter skolan och tränar lite för att få bort abstinesen. Ska nog sola i eftermiddag också om jag inte gör det imorn, får se hur mycket klockan blir.

På fredag åker Mickan till Tunisien, är avundsjuk jätte mycket!
Ska se till att träffa Elin ihelgen om hon inte ska iväg någonstans, saknar henne!
Puss till mina.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag saknar dig med! tänkte faktiskt också att vi kunde ses i helgen :D <3 är bara lite upptagen på lördag, ska fira peter med våra föräldrar men annars är jag helt ledig :)

2010-03-24 @ 13:24:13
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0