23

Fy fan så jobbigt det är att sluta röka, jag trodde nog jag var starkare i psyket än vad jag är, trodde det skulle bli ganska enkelt men icke sa nicke. Känner att jag måste göra något precis hela tiden för att inte gå ut och ta en cigg, har dock rökt två gånger idag, som är absolut inget mot vad jag brukar göra.
Men imorn ska jag försöka att bara röka en gång och i helgen får jag underhålla mig med något hela tiden så jag inte röker alls. , heja mig det här ska gå !

Ska snart ut och springa, har laddat mobilen med massa bodypumplåtar så det bara är att springaa tills jag inte orkar längre och då köra en spurt på slutet ;)

Ikväll är det Dating in the dark, Desperate housewives och Cougar town, så blir en tvkväll och sen ett långt skönt bad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj trodde det var lina moberg

2010-03-23 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0