21

Känner att jag har haft en väldigt bra helg !

Ifredags blev det en lugn hemmakväll med mamma lissan linus och amanda, vi spelade alfapet som jag suger på, så Amanda och jag fick vara i lag haha :( åt hamburgare och sen chips och mysade.


Mamma och jag hyrde en film som nog var den bästa filmen jag någonsin har sett ! Helt otroligt så bra den var, men den var så sjukt sorlig så jag låg och grät hela filmen igenom, tror aödrig jag har gråtit så mycket till en film.




Lördags så åkte mamma jag och mandi till stan och handla kläder :)
Hittade jätte snygga grejer, som jag ska ta kort på sen och lägga upp.

Igårkväll gick Micha och jag till davidson, det var ganska tråkigt till en början lite folk och dålig musik, men sen kom det in lite mer roligt folk och musiken blev bättre, Ela åkte hem till gusum, den lilla. Men jag var kvar och fick det faktiskt jätte kul, tillslut. Kom hem väldigt sent så är ganska trött idag, men det vare värt !

Idag blir det en lugn hemmadag, ska snart sätta mig och kolla på lite uppgifter om social omsorg, inte lika kul men behövligt. Ska även sola sen, har gjort det några gånger nu, så börja få lite färg, skönt hatar att vara blek !

Nu ska jag äta fil och müsli. Hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0