15

En helt vanligt måndag, finns inte så mycket att säga om den. Förutom att jag gjorde ett prov i arbetsmiljö och säkerhet som gick skitbra fick till och med två plus på det jag skrev om arbete vid datorskärmar, heja mig !

Åkte hem med pappa och vi satt och skoja och skratta hela vägen hem.
Sen när jag kom hem så gjorde mamma och jag mat o sen var det dans. Det gick bra och det var väldigt roligt den här gången, nu börjar jag få in takten och vilket underverk jag är, helt otroligt !

Har antagligen fått benhinneinflammation i båden skenbenen och underarmarna, så smörjer in med voltaren och har väldigt ont imellanåt, inte lika roligt..

Nu ska jag ta fram kläder tills imorn och kanske ta en dusch om jag inte gör det imornbitti.

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0