04

Kort dag i skolan, har haft medicin hela dagen, och gått igenom skelettet, muskler och leder, så har lite uppgifter på det nu som ska bli klara till nästa vecka plus en stor inlämningsuppgift om urinorganen och dess sjukdomar. Så ikväll ska jag plugga.
Blev ingen träning för min del idag, mår inte alls bra.

Var sjukt trött på bussen hem, somnade typ direkt och vaknade precis efter bilisten och fatta att jag fick panik, bara flög upp och på med största väskan som var skittung av alla grejer och sen av dyngfort, var helt yr och virrig när jag gick av, som tur är har jag ju inte alls långt hem från bussen, haha.



You can't make it feel right, When you know that it's wrong.







känner mig lite så nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0