03

Min måndag bestod av att städa klart lissans lägenehet, och gick inte bra slog sönder mig själv och massa saker. Senare på kvällen så gick mamma och jag på buggkurs(?) För ett bra tag sen så frågade mamma mig ifall jag inte kunde följa med henne på det om hon inte hittade någon annan som kunde gå med henne, och såklart lovade jag henne det, och tror ni hon letade efter någon annan? Neej såklart inte, så jag fick snällt följa med som jag hade lovat. först när vi kommer dit trodde jag att jag skulle dö. Fast det som var skönt var att det var hur mycket olika åldrar, så jag var ganska bekväm när vi började, och fyfan jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv, typ varenda kille var stel och ingen av tjejer höll inte takten, även mig själv inräknad, fick en sån jävla snurr så jag höll på att flyga i backen så killen fick fånga upp mig, haha.

Idag har jag spenderat dagen med syster och lina, vi har besiktat hennes lägenhet och fikat. åkte sen hem till stan till Lis o Linus och åt mat, fixa lissans hår och kolla desperate housewives, en helt underbar tisdag !

Ska nu ta en värktablett för min huvudvärk har inte gett sig och sen lägga mig i min så uunderbara och varam säng, så jag tror jag somnar redan nu !

Puss !





Finaste kusin och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0