Please me

Nu har det nästan slutat snöa helt, jag som hoppades på massor av snö så vi slapp skolan imorn :) Kom hem tidigt idag och slänge mig på soffan på en gång och åt lite glass och tyckte synd om mig själv !

Det började redan igår på dagen så blev Bönan och jag välsigt illamående efter den goda(?) maten i skolan och satt i ett hörn ihopkurade och tjura. Och förut i skolan så höll jag på att svimma det bara svartna för ögonen och jag slängde huvudet ibordet. Bönan blev rädd och börja dra lite i mitt hår (som hon tycker är så mjukt, haha) och prata med mig sötis är hon :)

Nu blev jag sugen på musli.





Tänkte visa min stackars fot som aldrig blir bättre :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0