You think to much.

Nyligen hemkommen från stan, Ela och jag har varit inne och fixat våra medlemsskap på medley och tränat några timmar, underbart ! och sen några varv i badet, men det var alldeles för kallt för min del.

Känner att jag är ganska trött nu och träningsvärken kommer nog lite smygandes, får hoppas att jag tar mig upp ur sängen imorn ;) Vi har planerat att träna imorn med, men så blir det tyvärr inte mickan, för vi ska till lissan och linus direkt efter jag har kommit hem imorn :( men på lördag? :)

Slog i bakhuvudet på en spik igår så har en bula, ont gör det.

Tappat bort mobilen har jag gjort också, jag hör den någonstans, det har ringt och jag har fått sms men jag hittar den inte..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0