We can work it out

Nu har mamma och jag varit på bio och sett luftslottet som sprängdes, lite sent kanske, men det var en mysig avslutning på min otroligt tråkiga söndag !


Och såg ni melodifestivalen i lördag?
Min favorit var med Andreas Johnson, han är utan tvekan Sveriges bästa artist ! Låten och hans framträdande gav mig rysningar genom hela kroppen, måste åka och kolla på han snart igen.

Erik Saade är inte han bara grymt söt ?
haha jag vet vad Skotte kommet tycka när hon ser det här, men tyvärr Anna , jag är helt såld  !

Var en ganska bra kväll eftersom dom två gick vidare till globen också :)






Ska snart lägga mig i ett bad så fort jag har fått över dom två låtarna till telefonen.



Kommentarer
Postat av: anna

jag tror inte jag behöver säga nått...

2010-02-15 @ 16:29:53
URL: http://askotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0