Maybe we're just trying too hard, When really it's closer than it is too far.

Åkte aldrig till skolan imorse, storm och snö så det sjunger om det. Och vilken tur hade inte jag vid halv 10 imorse så gick dom ut med meddeleande att bussarna slutat gå för dagen om det inte bättrar sig. Lissan hade tur som åkte 9 bussen, så hon kom alltså med den sista, men alla andra som sitter i skolan, hahah det är faktiskt synd om dom.

Så nu sitter jag här och myser i mjukiskläder coh dricker kaffe medans alla andra har lektion och får sitta och slita utan att ens kanske komma hem? Haha hoppas dom får sova kvar i skolan !

Ska nu kolla slutet på bíggest loser.







Full och glad på Lissan födelsedag !


Kommentarer
Postat av: Ela

Hahahah, jag sitter också här fast i morgonrock o tofflor :D jag orkade inte skolan idag så de passa perfekt att dom gick ut med att bussarna va inställda ;D

2010-02-03 @ 12:41:29
URL: http://elamichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så skönt är det ! ja eller hur, då slapp vi frånvaron haha ;D

2010-02-03 @ 13:10:42
URL: http://angefuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0