I understand why you’re doing it. I just don’t understand why I’m doing it.

Nyss hemkommer, har varit i skolan, sen gymmet sen hos pappa, skulle åka 46:an från rondellen vid halv 6 och tror ni bussen stannars där?? NEEJ den åker bara förbi, jävla idiotbusschaufför. men tur som man har så är min pappa världens snällaste och skjusar mig till viken !

Ela och jag när vi satt och tränade armana i en maskin:

Ela - oh, va skönt det ska bli att tvätta håret sen !
Jag - Jag ska inte göra det, jag tvätta det imorse.

Lite senare när vi stog i duscharna..

Ela - Vilken tid det tar att få ur shampoot ur håret (lite småsur)
Jag - Meenee ela du skulle ju inte tvätta håret ??
Ela - Va? det skulle jag ju visst det ?
Jag - Fan det var ju jag som inte skulle tvätta håret !!

och så stog jag där och hade redan tagit schampoo och höll på med min hårinpackning, och ela skratta som bara den ! haha ibland tänker man inte fullt ut :(




Felt a shudder through the whole body when I saw you standing there, fuck it's not good.

Kommentarer
Postat av: ela

Just det hahaha, det måste jag skriva i min blogg också :D hårtvättningen asså. Nej han John Eriksson har inte skrivit igen :( har han skrivit till dig? hahaha

2010-02-10 @ 19:14:17
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0