Sick night.

Sjukt rolig kväll igår ! började med lite förfest här hemma, med dom som skulle ner till davidson. Sen vidare till stan med buss och gick direkt till otten, hela kvällen gick ganska fort, men både mickan och jag hade roligt ! :) Men kände att vi var ganska så trött vi kvart i tre så vi gick ut och ställde oss o så kom skjusen :) somna nästan direkt, i en varm bil på mickans arm som jag brukar, haha :D Släppte av mickan i gusum, sen hem till viken och vi satte oss och åt kex oxh ost och skratta massor och sen stupa jag i säng.

Är inte särskild pepp på att få se bilderna ela tog igår, haha fyfan så snygga vi alltid gör oss på bild när vi är kalas.



Ikväll är jag ensam hemma, mamma är och äter middag och bowlar och kommer hem vädligt sent. Så jag har köpt hem god mat, chips och ska kolla film och mysa :)


Finaste mickan och jag på bussen¨




.



kläderna


Kommentarer
Postat av: ela

SUVERÄN KVÄLL :D

2010-02-27 @ 18:14:45
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0