Så har du aldrig sett mig förut.

Så nu har jag fått hem dem och så ser de ut på. Har inte sagt till någon att jag kommer börja använda glasögon, men nu vet ni det, dock inte på heltid ! Väldigt skönt eftersom jag får kisa och sitta hur nära tv:n och längst fram i klassrummet för att se text eller vad som skrivs på tavlan, så säger bara skönt !





Fick även dessa to-die-for skorna, som är gudomliga på alla sätt ! så nu måste jag bara invänta bättre väder så kommer de användas hela tiden :) passar på att visa lite av mina tatueringar också !








Är på något bättre humör, då hela dagen har spenderats att prata med kära mickan som lyser upp min tillvaro då hon förstår precis hur jag känner ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

kan du sluta va snygg innan jag får damp eller?

2010-02-17 @ 22:01:03
URL: http://askotte.blogg.se/
Postat av: Ela

uuuuh hotstuff ;D

jaaaa o du lyser upp min <3

2010-02-18 @ 01:12:56
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0