Rhodos

Asså fatta att Mickan och jag kanske kommer spendera hela sommaren på Rhodos, Hur awesome är inte det ?  från 15 Juni - 15 Augusti. Oh jag vill verkligen hur fint som helst.


Tisdag. favoritdagen. förstår egentligen inte varför jag inte tycker om tisdagar. men usch för dem. Gick upp ganska skapligt då jag låg vaken till 4 imorn och inte kunde somna, kollade på I taket lyser stjärnorna och tjöt som en barn i slutet, förstår inte hur jag skulle klarar mig om det hände med mina mamma, usch för ens den tanken !
Sen kollade jag på The break-up och A Lot like love, tummen upp för dem !

Skulle ha åkt och tränat idag men det blev inte så, foten har svullnat igen, dumma jävla fot, kommer den aldrig bli bra? Mickan och jag skulle på easy line & cykel imorn, men eftersom min bokningsmail inte funkar så kunde jag inte boka, och ringde dem idag och nu är det fullbokat, förlåt mickis :( men får åka in och springa lite ist,och då struntar jag i om foten gör ont, tänker linda den och köra ändå :)


Tydligen så njuter vi så mycket av förnedringen att vi alltid går tillbaks dit dem vill.
Varför gjorde jag det inte bara enkelt för mig från början, varför ens dra sig in i i det.




Mami och jag lite sådär lagom snygga på en kräftskiva hos moster från i somras :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ameeeeeeeeeh :( då avbokar jag, tänker inte gå ensam haha

2010-02-23 @ 13:58:39
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0