I'm weird 'cause I hate goodbyes, I got misty eyes as they said farewell.

Trött som i väldigt trött. Totte ligge här bredvid mig halv sover sittandes och drömmer, dumma katt..

Eftermiddagen har jag spenderat hos papi och busat med Hugo och Olle, mys på hög nivå. Kom nyss hem har precis ätit lite mat, och dricker just nu pepsi max och lyssnar på Fireflies, bra låt !

lång skoldag idag, jobbigt men det gick rätt fort, började med att sitta o bibban och svara på 3 frågor sen var den lektionen slut, sen var det redovising på filmkunskapen och det gick bra förutom dom där små igelkottarna som jag absolut inte tål som aldrig kan vara tysta, när man försöker prata så det blev lite bråk när jag bad dom vara tysta, fast jag lovar att jag inte sa något dumt. Sen var det projekt där vi bara satt och brainstorma och letar efter ideer och slutligen psykologi B där vi håller på med perception.

Imorn är det kortdag och sen vidare in till stan och träffa Mickan, mums ;)'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0