.

Nu har jag lovat Anna att läsa hennes blogg varje dag, eftersom hon några gånger har skrivit om mig och jag har missat det totalt, förlåt gulleanna !

Hemma nu, har varit oerhört seg idag, helt sjukt, jag orkade inte ens hålla ihop käkarna idag när vi satt på lektion, och så pratade vi om skelettet också och hur bra det är, men mitt är inte bra, håller på att ramla ihop närsom känner jag ! Och så har Malin och Jossan suttit och pratat om deras förhållande och blablabla ! Jag och Anna säger bara trams !

Nu ska jag ner med tvätten, sen åka och handla !


Thanks for acting like you care.

Kommentarer
Postat av: em

Heeej, Emmma <3



Vad kul - nu har jag hittat till din bloggish!!!



Hur är det med dig?!? Guu, vad läänge sen vi sågs/pratade/hördes..!

Är nyfiken på ditt liv <3



take care

love/emeliee

2010-02-18 @ 17:21:35
URL: http://luddeliten.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahah älska att det inte var ngn som var ett dugg pepp idag!^^ å haha! meningen där det står att malin å jag snackat förhållande kan misstolkas om man läser lite för fortxD men tycker om dej ändå;)

2010-02-18 @ 18:16:39
Postat av: anna

TRAMS TRAMS TRAMS!

2010-02-18 @ 19:35:08
URL: http://askotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0