.

För er som inte vet så är jag ganska perfektionist, när det gäller att veta saker, rättstavelser och rätt böjelse på ord, och jag slutar inte prata förrens jag har fått rätt när jag VET att jag har rätt, som många kan störa sig på så jag får bita mig i tunga ibland för att vara tyst, (speciellt när vuxna och framförallt när lärare säger fel) för annars kan det bli heta diskussioner !

Och förut så läste jag på aftonbladet att "Så dog tutankhamun" och jag tänker för mig själv :
- vaa? har han dött? och läser sedan under att det är nästan 3 350 år sen han dog. Och jag visste att han var en kung från Egypten och att han var ung, fast jag trodde han levde.
Och som egentligen inte är något och bry sig om, bara att några får sig ett gott skratt, men det är pinsamt, och fan jag är irriterad.

Så om ni någonsin vill göra mig arg, så vet ni vad ni ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0