Det är som att säga att vatten inte ska vara vått

Har blivit utloggad från msn och facebook flera gånger plus att mina statusuppdateringar raderas, kanske dags att byta lösenord !


Dagen har spenderas med Mickan och det gillar vi  !  :)

imorn är det långdag i skolan så ska snart lägga mig och kolla film eller kanske några grey's får se vad jag känner för.

Onsdag ska Ela och jag in till badhuset och fixa med våra medlemskort til badhuset, det gillas också !

Torsdag är det "vinterdag" i skolan, vi ska åka skridskor och grilla korv, OHH så mysigt, hatar verkligen att åka skridskor så kommer stå i ett hörn och frysa och med all säkerhet tjafsa med söta rara Skotte, för hon ska inte heller åka ;)

Fredag åker jag inte till stan, till lissan och linus och kanske blir utgång eller bastu och mys, vi får se hur det blir.

Lördag är inte bestämd än men är troligtvis kvar istan hela dagen.

Och på söndag är det söndag så alltså ligga hemma och deppa för det är söndag, en helt vanligt söndag så att säga.

Det var min vecka.




Sommar med finaste lillebror i knät ♥



Kommentarer
Postat av: Elin

jag visste inte att du hade börjat blogga igen!! haha, det måste jag läsas :D <3

2010-02-02 @ 10:23:32
URL: http://ejjson.blogg.se/
Postat av: anna

Visste inte att jag inte skulle åka! Men det går bra C:

2010-02-02 @ 13:12:25
URL: http://askotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

det går jättebra Anna ! ;)

Ja det är klart du måste pinglan ;D ♥

2010-02-02 @ 22:53:36
URL: http://angefuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0