Deppdag.

Okej då jag har världens träningsvärk och är bakis, ingen bra dag för mig idag. Kan knappt hosta för jag har sån träningsvärk imagen fyfan va det känns bra att veta att man har gjort något bra :D

Idag blir det lugnt hela dagn, ska bara ligga på soffan med täcke och kudde och tycka synd om mig själv så mamma får springa med saker till mig, ibland är det bra att bo hemma ;) Sitter och klunkar i mig liter av pepsi max.

Hade helt okej kul igår, blev ganska onykter men städat var jag som mamma brukar kallada det, haha. Abbe fyllde år så vi tog lite shot och drinkar så det var därför jag blev lite värre än vabligt igår, hatar mintuu men när någon fyller år och det bjuds så är man artig och dricker haha.

Innan jag lägger mig så ska jag ut och gå eller spirnga en sväng, är väldigt sugen på att göra det !


Why is it so hard to just..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0