Amor vincit omnia

Inget gym idag, Mickan är sjuk och jag har ont i min fot, så laddar nu för långpromenad med mamma i snabbt tempo, så man får lite motion idag iaf !

Sitter och kollar tatuering också, är riktigt sugen på att göra en till, men vet inte riktigt vad, men var vet jag iaf :)

Ikväll blir det att plugga till historia provet - andra världskriget, ganska jobbigt då jag inte fattar allt eftersom det är så mycket på en gång !

Igår kom pappa hit så sprang jag ut med en telefon till han som han ska låsa upp inne i stan och efter tio min så ringde min mobil.

Pappa - Hörredu jag glömde bort att säga vad fin du var idag !
Jag - jaha tack så mycket.
Pappa - ja ska du göra något speciellt eller så ?
Jag - ne eller jo jag ska på bio med mamma vadårå ?
Pappa - ne jag tänkte om du skulle träffa någon som jag var tvungen att slå över näsan senare!
Jag - haha nejdå pappa jag ska inte träffa någon, och även om det så behöver du inte slå någon.
Pappa - Bra ! Puss hejdå.

sen så la han på, han kan vara lite rolig ibland pappa, och för er som inte förstog så är han ironisk och ska alltid skämta sådär även om han vill hålla lite koll, haha.









Känner mig ganska så lost när det gäller vissa saker, jaha vadå, vad händer nu ?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0