28

Längtar ihjäl mig tills vi får svaret om Rhodos, vill verkligen.

Lördagen blev inte precis som planerad, skulle sitta hemma och mysa själv med mat och film.
Runt kvart i 7 så gick jag till bilisten och skulle handla cigg och sen när jag är påväg hem, så slocknar HELA viken, det blev kolsvart och det gick igång massa larm, ja blev så jävla rädd så jag trodde jag skulle kissa på mig, stannar upp och står helt stilla och snurrar ett par varv, jag har nog aldrig sett viken så mörkt förut. sliter upp telefon och försöker ringa mamma och det går inte för hon hade ingen täckning där hon var, ringer pappa och säger - vad ska jag göra? och pappa fattar ingenting eftersom dom hade ström i gusum haha. Skynda mig hem och tände massa ljus och satt och vänta. Som tur var hade jag ju laptopen så kunde sätta mig och se en film.
Efter 45 min så kom strömmen tilbaks.

Så då pratar jag med Elin o hon Christine och Tina skulle ner till davidson, och då bestämde jag mig för att följa med för jag hade inte tänkt att sitta hemma och det skulle bli strömlöst igen. Så börjar fixa mig och har precis ställt in pommen i ugnen och ska böra steka kötten och såklart så gick strömmen igen. haha fyfan, jag började faktiskt skratta för det var så typiskt, men det gick fortare denna gång.

Mötte upp tjejerna och gick ner till Joel innan vi skulle in på davidson, helt okej kväll hade jätte roligt och inte så mycket dricka så - perfa !

Söndag och mamma och jag ska beställa pizza sen ska jag kolla på Never back down - två grymt snygga killar som slåss, hur kan det bli bättre ?




Kommentarer
Postat av: ela

aa det måste vi för jag har VÄRLDENS (!!!!) grej att berätta!

2010-02-28 @ 20:14:29
URL: http://elamichaela.blogg.se/
Postat av: Anna

snygg tjej det där!

2010-03-02 @ 15:37:31
URL: http://askotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0