25

Igår kväll så låg mickan och jag och kolla film - hangover och skratta ganska mycket hela tiden. senare under natten blev det riktigt mycket tjejsnack och hemlisar och jag låg dubbel och skratta för vi berätta så sjuka och roliga grejer. En riktigt roliga kväll :)

Idag blev det en heldag på stan med mami och systrarna, hittade lite roligt och hämtade även ut mitt nelly paket, så har massa nya grejer nu, jag älskar att handla kläder och skor, världens kick !

Imorn så blir det utgång istan, otten. Det var riktgit längesedan nu, så det kommer bli kanon, och på natten kommer Lissan och Linus och hämtar oss, ännu mer kanon ! :)

Kolla vad jag har handla för fint -


Bustier


James Rocco trosor och lösögonfransar


Fick den här fina ringen av lissan :)


Nya leggings med ringar på


En transparent blus (som jag glömde ta kort på)



SNYGGASTE SKORNA !
så kär.






Mamma och jag handla även lite ihop som jag inte orka ta kort på !


Kommentarer
Postat av: ela

SUPERFINT! :)

2010-02-25 @ 21:36:45
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0