24

Jag är ganska smart, ganska för smart för dig, smart.

Lis är här och vi ska snart bort och fortsätta i lägenheten, mandi ska med också, så idag behöver jag inte göra så mycket kan mest sitta haha !

Ikväll blir det mys med snyggaste mickan, o det är välbehövligt har ganska mycket att berätta för den människan ! Synd att inte Pinglan är med också men hon får höra allt i helgen haha, vi vet, vi pratar om allt.

Imorn ska vi till stan och handla, ska försöka få med mig ett par snygga skor eller (två par) lite linnen och så, älskar att handla kläder ! Ska även hämta ut mitt paket från Nelly så får ännu mer kläder hem, mhi.



- Hej jag vill synas, ta kort på mig, jag struntar i om inte Emma syns, bara jag kommer med, typ.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill med höra! vi måste ses i helgen :D <3

2010-02-25 @ 10:51:08
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0