22

Har varit och tömt Lissans lägenhet, städat rummet som såg förjävligt ut efter ungarna har sovit där inne, ingenting stog på rätt plats, saker precis överallt, och städa dem? nej utan det får jag göra, såklart. Har även städat resten lägenheten och börjat med maten, känner mig lite sådär halvduktig idag !

Skulle ta ett kort med mobil förut och får inte upp linsskyddet, då ser jag att det är en buckla där så jag kan knappt göra någonting med kameran, och jag har absolut ingen aning om när jag har fått den, för det gick igår? Ledsen blir jag, jävla skittelefon, den som är ny och bra.

Kan iof hänt inatt, för det ringde dolt nr till mig som vanligt, jag flyger upp och får tag i telefonen och tappar den.
Jag tycker om er som ringer dolt till mig, jag tycker ni är så modiga och vågar stå för att det är ni, tycker ni är tuffa ! En stor puss till er ♥

Kommentarer
Postat av: ela

Ringer dolt till mig med, älskar dem <3 Så vem ni än är där ute ett stort tack till er, ni förgyller mina nätter!

2010-02-22 @ 19:49:48
URL: http://elamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0