Visioner i mitt huvud när du ler.

En av mina absoluta favoritfilmer är Never back down. Den är så sjukt bra har sett den hur många gånger som helst. Och musiken i filmen är underbar !

Flipsyde - Someday



Det blev en lugnkväll för min del. Så ont i munnen idag och är hur trött som helst.
Antagligen för att jag inte äter som jag ska. Men försöker och har fått i mig ganska mycket mat idag.
Mamma och jag lagade världens kanonmiddag.
Egenklyftpotatis och fläskfilé och massa grönsaker och dipper till. Så underbart gott!

Imorn förmiddag ska mamma och jag möta upp lite folk och så ska vi spela volleyboll, det ska bli kul :) Sen blir det nog en långpromenix med mamma.
Ska upp till pappa på eftermiddagen och hämta sängben så jag kan få upp min säng någongång, det är på tiden att den kommer upp!

På kvällen kommer Alexander och det ska bli så mysigt, för jag har gått och blivit tramsig och saknar han efter en helg bara. Förlåt Anna !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0