14

Idag är det tycka synd om emmah dag. Jag har ont i munnen och lyckades bita ihop lite dumt så det börja blöda och jag skrek. Kunde knappt svälja tabletterna så stog över handfatet och nästa spydee och skratta åt mig själv. Har slagit i tån i min tröskel inte en gång utan TVÅ gånger. Och hungrig är jag försökte äta lite men det går inte så bra.
Så idag får jag klaga :D

Snart kommer Lissan hit och då slipper jag vara själv alltid lika kul när hon kommer och ikväll kommer Alexander :) Dagen är gjord typ.

Det är så underbart väder ute så jag tror jag dör. Och jag sitter inne själv och blir arg på alla som går förbi utanför. Tänkte gå ut och gå en sväng men jag är så yr så vågar inte gå själv så inväntar Lissan.
Jag började att fixa iordning mig vid elva och är inte klar än. är väldigt lat idag känner jag.

Men det är bara att sätta igång och bli färdig, ska städa rummet lite också för det ser hemskt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0