17

Vaknade av att mamma kom in och bytte täckte med mig, för jag hade snott amandas för jag frös så mycket.
Har jätte ont i munnen idag också det är nog värre idag än vad det har varit.
Och är sjukt hes kan knappt prata. Den här lördag börjar bra!

Igår var jag nog världens tråkigaste människa. låg och kollade på Tusenbröder med mamma och halvsov i genom allt vi såg. Sen gick jag och la mig och somna innan tolv var så sjukt trött igår.
Sovit hur dåligt som helst har vaknat av telefonen hela natten och har inte kunnat somna om för munnen. Men fortsätt gärna att ringa dolt nr och var tysta i telefon jag tycker om det tycker ni är så tuffa !

Ska till pappa en sväng idag och ta med Hugo till lekparken så han får leka av sig sötnosen :)

Ikväll? vet faktiskt inte får se hur jag mår och känner mig senare! 





Finaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0