15

Fortfarande ont i munnen så äter massa värktabletter och äter ganska lite mat. Bra om man vill gå ner i vikt?
Jag springer istället ;)

Jag är så dum i huvudet, så oansvarig och självisk blir så himla arg på mig själv!
Är hos syster och vi bestämde oss för att gå ner till lindahls och ta en fika i det underbara vädret. Och Lissan sitter och pratar om nötcrackers och jag sitter och skryter vit och brett med att jag inte äter nötter för Alexenders skull för att han är allergisk (jätte) och jag vill såklart pussa på honom :) Så jag sitter där på Lindahs och skryter som sagt och lissan sitter och skrattar och sen helt plötsligt så säger hon

-Neeeje emmah det är ju mandel i den där du äter och kan vara andra nötter i med!!:O

Jag får panik och börjar nästan gråta.
Så vi går ut och frågar om recpetet och som tur var är det inga andra nötter i kakan förutom mandel. Och hur kan jag vara så dum? Det är helt otroligt vilken slarvig människa jag är.

Island har haft vulkanutbrott igen och Sverige har ställt in alla flyg och stängt för vulkanaskan som kommer. Och då måste jag fråga är det därför det blir mulet just nu eller är jag bara så trög som tror något sånt?

Underbart väder iaf så ballerinaskorna har åkt fram :)



Kommentarer
Postat av: Anna

TRAMS TRAMS TRAMS! ( hähä )

2010-04-15 @ 21:16:19
URL: http://askotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0