13

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har varit med Alexander hela helgen så har inte haft någon större lust att sitta här och skriva:)

Helgen har varit helt okej Fredags blev en hemmakväll och lördags var det fest hos Jacob. En kul helg !
Har ju även träffat min farbror från Norge och vi har suttit och planerat våran London resa i sommar. Jag längtar grymt mycket efter min kusin så det ska bli riktigt kul !

Min visdomstand har bråkat massor med mig och jag svullnar i tandkötten och har jätteont så idag gick jag till jag och mamma till tandläkaren för att jag tänkte att dem skulle få spola rent bara så var det över sen men nej. Tanden behövde hjälpa att komma upp så jag spenderade min morron med massa sprutor i munnen för att bli riktigt bedövad och sen så har tandis skurit massor i mitt tandkött för att tanden ska kunna växa fritt. Och jag tänkte att det skulle gå fort och inte göra ont, men så blev det mer problem. Tanden växte lite snett mot tandköttet så hon var tvungen att skära ännu mer och djupar och fy ända in i helvete så ont det gjorde! Så nu äter jag massa värktabletter och munskölj grejer.

Alexander plockade upp mig förut och bädda ner mig i soffan här hemma och vi sov ganska länge bägge två.
Hemma själv ikväll skulle gentligen ha varit hos Lina och ätit tacos och kollat på Desperate men just nu är jag inte dirket fit for fight så blir nog nästa tisdag :)

Ska snart bädda ner mig igen och kolla på DH, Cougar town, sen blir det sängen och försöka sova som inte kommer bli det lättaste :(

Så grymt hungrig är jag också, för jag kan inte äta!






Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffat pojkvän? :)

2010-04-13 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0